اصول و مبانی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (سطح ۱)

سرویس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) مجموعه فعالیت ها و روش های منظم و دوره ای است که به منظور بررسی وضعیت موجود, به روز رسانی و حفظ تجهیزات در شرایط مطلوب,انجام می شود . به نحوی که افزایش بهره وری و کاهش فرسایش تجهیزات و در نتیجه کاهش هزینه های سنگین خرید و تعمیرات قطعه برای مجموعه به حداقل برسد.


مدیران ارشد، مدیران میانی، متخصصین، کارشناسان نت، مدیران و کارشناسان مالی

طراحی، اجرا، کنترل و ارزیابی برنامه های نت و هدایت صحیح گردش اطلاعات درسیستم نت دارای اطلاعات مفیدی پیرامون هزینه ها، نفر-ساعتها، زمان های تعویض، مواد و قطعات تعویضی
• فرم های مختص گردآوری اطلاعات
سابقه نت، گزارش خلاصه ای از تعمیرات اضطراری، تجزیه و تحلیل گروهی دستگاه ها، تجزیه و تحلیل ده دستگاه اول، جدول تجزیه و تحلیل هفتگی نیروی انسانی مستقیم نت جهت بخش های مختلف کارخانه
• فرم های مختص ابلاغ و انجام برنامه ها و درخواستهای تعمیراتی دستور کار تعمیراتی، گزارش بازرسی، درخواست تعمیر، گزارش تعمیرات اضطراری کمتر از ۵۱ دقیقه
• فرم های مختص تحلیل نتایج حاصل از انجام فعالیتهای نت و مدیریت دانش
لیست دستگاه ها و تجهیزات، شناسنامه و مشخصات فنی، اطلاعات نت، راهنمای انجام فعالیت، اطلاعات و نقشه روانکاوی، راهنمای عیب یابی، لیست قطعات یدکی

متن

دسته بندی ها: تعمیرات و نگهداری

دوره های مرتبط

  • ساختمان 1. بلوار ارم. نبش کوچه 2
  • 32251000 داخلی 117

نظر خود را بیان کنید

جستجوی دوره

تنها نمایندگی موسسه CIW در جنوب ایران