مدیریت عمومی هتل

در راستای اهداف مبتنی بر جذب توریسم و رونق بخشی به صنعت گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات در زمینه­ی هتلداری که یکی از ارکان اصلی این صنعت است،دوره­ی مدیریت عمومی واحدهای اقامتی به منظور پرورش مدیران لایق و شایسته و آشنایی آنان با علم روز و در صنعت هتلداری و افزایش توانمندی برای تصدی مسئولیتها و ایجاد تغییرات مثبت رفتاری در شاغلین این رشته، و جلب هرچه بیشتر رضایت میهمانان،برگزار میگردد

دیپلم،تسلط به انگلیسی و تسلط به کامپیوتر

شناخت هتل و خدمات پشتیبانی
شناخت صنعت گردشگری
مدیریت و سرپرستی در هتل
مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش میهمان هتل
مدیریت و نظارت بر بخش اتاقداری و خانه داری هتل
مدیریت و نظارت بر بخش غذا و نوشابه هتل
مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری هتل

 

زبان انگلیسی تخصصی هتلداری

 

ایمنی و بهداشت فرد و محیط

 

مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، گفتار ، پوشش ، آراستگی و …)
قوانین و مقررات و ضوابط هتلداری
آشنایی با آرایه های داخلی هتل
مدیریت کیفیت و بازار یابی در هتل

متن

 


دسته بندی ها: گردشگری و هتلداری

دوره های مرتبط

جستجوی دوره

تنها نمایندگی موسسه CIW در جنوب ایران