مدیریت عمومی هتل

در راستای اهداف مبتنی بر جذب توریسم و رونق بخشی به صنعت گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات در زمینه­ی هتلداری که یکی از ارکان اصلی این صنعت است،دوره­ی مدیریت عمومی واحدهای اقامتی به منظور پرورش مدیران لایق و شایسته و آشنایی آنان با علم روز و در صنعت هتلداری و افزایش توانمندی برای تصدی مسئولیتها و ایجاد تغییرات مثبت رفتاری در شاغلین این رشته، و جلب هرچه بیشتر رضایت میهمانان،برگزار میگردد

دیپلم،تسلط به انگلیسی و تسلط به کامپیوتر

  • مدیریت کیفیت و بازار یابی در هتل
  • آشنایی با آرایه های داخلی هتل
  • قوانین و مقررات و ضوابط هتلداری
  • شناخت هتل و خدمات پشتیبانی
  • شناخت صنعت گردشگری
  • مدیریت و سرپرستی در هتل
  • مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش میهمان هتل
  • مدیریت و نظارت بر بخش اتاقداری و خانه داری هتل
  • مدیریت و نظارت بر بخش غذا و نوشابه هتل
  • مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری هتل
  • زبان انگلیسی تخصصی هتلداری
  • ایمنی وبهداشت فرد ومحیط
  • مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، گفتار ، پوشش ، آراستگی و …)

 

 


دسته بندی ها: گردشگری و هتلداری

دوره های مرتبط

جستجوی دوره

تنها نمایندگی موسسه CIW در جنوب ایران