برگزاری دوره های تخصصی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ITIL,COBIT,ISMS) با همکاری شرکت امن نگر سامان تهران

itil2

مرکز آموزش حرفه ای تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات سازمان مدیریت صنعتی-نمایندگی فارس با سالها تجربه افتخار دارد که همواره در ارائه آموزشهای تخصصی، پیشگام و پیشرو بوده و تلاش داشته است که با بهره گیری از مدرسان با تجربه و استفاده از تجهیزات پیشرفته و در محیط مناسب و متناسب با هدفهای فرهنگی گروه مدیریت صنعتی، خدمات خود را تقدیم نماید.

در همین راستا این سازمان در نظر دارد دوره های تخصصی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ITIL,COBIT,ISMS) را برای نیمه دوم مردادماه ۱۳۹۵ با تدریس جناب آقای مهندس غفاری(مدرس و مدیرعامل شرکت امن نگر سامان تهران) برگزار نماید.

سازمان ها تقریبا در تمام بخش های خود ، نقش ارائه سرویس IT را دارند و همچنین سرمایه گذاری های زیادی در خصوص ارائه سرویس مطلوب به بخش ها و ادارت سازمان در جهت برآوردن انتظارات ذینفعان انجام می شود. با توجه به این که بخش های IT سازمان ها، سرویس دهنده به واحد های مختلف مجموعه و سازمان ها و دیگر مشتریان سازمانی می باشند و از طرفی تعدد این سرویس ها وجود دارد. بزرگترین چالش پیش رو صرف کمترین هزینه ممکن و ارائه بهترین کیفیت در ارائه خدمات به انواع سرویس گیرنده ها می باشد که طبیعتا این امر در بخش های مختلف سازمان نمود پیدا می کند که از آن جمله می توان به مواردی چون افزایش بهره وری نیروی انسانی، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و ایجاد امکانات و ظرفیت های جدید منطبق بر نیاز واقعی کسب و کار سازمان اشاره نمود.

یکی از مهمترین راه های ارائه سرویس مطلوب با اهداف بیان شده، استفاده از مدیریت فناوری اطلاعات بوده به نحوی که بتوان با روال ها و ابزارهای مناسب IT ، خدمات سازمان به انواع سرویس گیرنده ها ارائه شود و بتوان گزارشات مطلوب از انواع سرویس هایی که توسط بخش IT ارائه می گردد کسب کرد. همچنین جهت ارائه سرویس ها با استفاده از فناوری اطلاعات و صرف کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت، در اختیار داشتن تکنولوژی پیشرفته و نیروی انسانی متخصص به تنهایی کارگشا نبوده و مساله بسیار مهمی به نام روال های مدیریت سرویس مطرح می گردد که در واقع حلقه مرتبط کننده تکنولوژی و افراد می باشد.

در دو دهه اخیر فعالیت های بسیاری در زمینه مدیریت سرویس ها در دنیا صورت گرفته و روش ها و توصیه های گوناگونی ارائه شده است. از میان این روش ها، ابتکار سازمان OGC انگلستان به نام ITIL به عنوان استاندارد پذیرفته شده در دنیا در مدیریت سرویس های IT مطرح می باشد که در واقع یک سری تجربه موفق است که از سازمان ها و سازمان های دولتی که سرویس های آن ها مبتنی بر IT بود در دولت انگلستان گرفته شد.

جهت ثبت نام به قسمت دوره های گروه شبکه و برنامه نویسی مراجعه فرمایید.

شیراز.ابتدای بلوار ارم.نبش کوچه ۲       تلفن: ۰۷۱۳۲۲۵۱۰۰۰ داخلی۱۳۰

جستجوی دوره

تنها نمایندگی موسسه CIW در جنوب ایران