جستجوی دوره

خدمات ویژه مشاوره و تحقیق

  • خدمات کلینیک مشاوره
  • برگزاری کارگاه های منتورینگ (آموزش و مشاوره توام و گام به گام)
  • رفتار شناسی کارکنان با استفاده از ابزارهای آزمون و ارزیابی MBTI،DISC، PDA
  • طراحی و توسعه سیستم های رضایت مندی و شکایات مشتریان با استفاده از نرم افزار
  • طرح توسعه رفتاری و عملکردی مدیران
  • خدمات نوین پستی(پست مستقیم)

     

∴ در قسمت زیر، توضیحات کامل هر مورد ارائه شده است:

آرم سازمان مدیریت صنعتی در واقع مهری است تاریخی که بروی سفال‌های کشف شده در دشت لوت کرمان و در آثار بر جای مانده از بنای باستانی «هبیج» نقش بسته بود.مهم‌ترین نکته‌ای که درمورد مردمان این ناحیه می‌توان ذکر کرد آنست که علیرغم اینکه بارها و بارها در معرض تاخت و تاز اقوام مختلف قرارداشته‌اند، در باقیمانده‌های تمدن آنها نشانه‌ای از «اسلحه» یافت نشد و شاید بتواند نشانه خوبی از خوی و پیشه این مردمان باشد.

دلیل انتخاب این آرم برای سازمان مدیریت صنعتی اینست که این نشانه مفهوم انسجام و یکپارچگی بین سه فعالیت اصلی سازمان یعنی مشاوره، آموزش و تحقیق را نشان می‌دهد.

مقدمه:

خدمات مشاوره مدیریت در دو قالب، خدمات مشاوره مدیریت بصورت پروژه با حجم مشخص و خدمات مشاوره مدیریت به صورت کلینیکی یا بالینی ارائه می شود. رویکرد کلینیک مشاوره در ارائه خدمات مشاوره، شامل تشخیص مسئله کارفرما که مستلزم تعریف مجدد مسئله است، ارائه راه کارها و توصیه هایی بر مبنای شناخت مسئله، کمک به اجرای راه کارها وتسهیل یادگیری کارفرما می باشد.

ویژگی های متمایز کننده خدمات کلینیکی سازمان شامل ارائه راه حل کاربردی، هزینه ی پایین و سرعت بالای حل مسئله، ارائه خدمات مشاوره در تمامی حوزه های مدیریتی و به عبارت دیگر ارائه راه حل های جامع به مشتری ( بازاریابی ، فروش، منابع انسانی و …)، تعدد خبرگان در هر حوزه، امکان انتخاب و تعویض خبرگان و وجود سابقه فعالیت ۵۰ ساله ی مشاورین و خبرگان برجسته سازمان از مهمترین مزایای بهره گیری از خدمات کلینیک مشاوره مدیریت می باشد.

رویکرد سازمان :

رویکرد سازمان مدیریت صنعتی در این خدمت ارائه خدمات در همه موضوعات مشاوره و تحقیق نظیر بازاریابی ، منابع انسانی، استراتژیک ، و … با روش و رویکرد ارائه مشاوره های کلینیکی می باشد.

مقدمه :

یکی از اثربخش‌ترین روش‌های یادگیری و توسعه منابع انسانی در شرکت‌های کلاس جهانی رویکرد منتورینگ و مربی‌گری می‌باشد. در این رویکرد فراگیران در یک بازه زمانی میان‌مدت (۳ تا ۶ ماه) مباحث علمی را در دوره آموزشی آموخته و باید آن‌ها را تحت نظارت مستمر یک تسهیلگر آموزشی در شرکت خود پیاده‌سازی نماید. تسهیلگر دوره‌های منتورینگ باید از دانش، مهارت و توانمندی‌های لازم تدریس و مشاوره برخوردار باشد. بنابراین می‌توان گفت که دوره‌های منتورینگ ترکیبی از مباحث آموزشی و مشاوره‌ای در حیطه مورد نظر می‌باشد. از ویژگی‌های بارز دوره‌های منتورینگ عبارت است از:

  • در سه سطح طراحی شده است. سطح اول: دانش در خصوص موضوع مورد نظر. سطح دوم ارایه مثال‌ها و نمونه‌های کاربردی در قالب کارگاه آموزشی، و سطح سوم، پیاده‌سازی در سطح شرکت.
  • میزان سرمایه‌‌گذاری در دوره‌های منتورینگ نسبت به سایر فعالیت‌های آموزشی و مشاوره‌ای مشابه بسیار کم است.
  • برای فراگیران امکان الگوبرداری و دریافت تجارب از سایر شرکت‌ها نیز وجود دارد.
  • فراگیر بطور عملی مباحث را تحت نظارت مستمر تسهیلگر آموزشی در شرکت خود پیاده‌‌سازی می‌نماید.
  • تسهیلگر با ارتباط مستمر با فراگیر، مسایل و دغدغه‌های فراگیر را در محیط کاری حل می‌نماید.
  • تسهیل‌گر با حضور در محل کار فراگیران، زمینه‌های ترویج و توسعه موضوع آموزشی را ایجاد می‌نماید.
  • موجب توانمندسازی فراگیر شده و فراگیر می‌تواند آموزش‌های نوین را بطور علمی و عملی اجرا نماید.
  • فراگیر می‌تواند بعنوان یک راهنما و مشاور در زمینه مورد نظر، کسب درآمد نماید (بعنوان یک شغل جنبی).

مقدمه :

با توجه به تغییرات چشمگیر در محیط‌های سازمانی اجتماعی و تشدید عرصه رقابت در جهان امروزی سازمانها بیش از گذشته به دنبال جذب و از آن مهمتر حفظ و توسعه افراد برای انجام فرایندهای جاری و آتی خویش هستند. سازمانها به دنبال سرمایه جدیدی تحت عنوان سرمایه انسانی فارغ التحصیل با توانمندیهای علمی در کنار مهارت و علاقه هستند، به جرات می‌توان گفت که سرمایه انسانی عاملی است که بیش از هر عامل دیگری بر روی رشدو بقای سازمانی تاثیرگذار است.

امروزه متاسفانه ورود افراد بدون هدف و برنامه ریزی و عدم شناخت از توانمندیهای خود به محیط کسب و کار باعث شده تا با ورود به محیط کاری بدون اشتیاق علاوه بر عدم فعالیت مناسب و عدم رضایت شغلی باعث کاهش بهره وری سازمانها شده و در حقیقت رویکرد یک جامعه شاداب و فعال در حوزه اقتصادی از وی گرفته میشود.

جهت مدیریت دقیق کارکنان می‌بایست درک دقیقی از ابعاد شخصیتی و رفتاری کارکنان داشت. ۱۳ درصد از کارکنان به دلیل کمبود دانش و مهارت از کار برکنار و یا جابجا می‌شوند مابقی به دلیل مشکلات رفتاری و شخصیتی طرد می‌شوند

سازمان‌ها افراد را به خاطر دانش و مهارت جذب می‌کنند اما به خاطر رفتارها اخراج می‌نمایند، حداکثر ۱۰ درصد مدیران و کارکنان درک دقیقی از ابعاد شخصیتی و رفتاری خود را دارند، اولین مرحله از ایجاد فرایند ارتباط موثر میان مدیران و کارکنان، شناخت دقیق ویژگی‌های یکدیگر است.

تعریف MBTIپر کاربردی‌ترین ابزار شناخت ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری کارکنان در جهان به قدمت ۹۰ سال می‌باشد. از این ابزار در جهت جذب، توسعه کارکنان، کار تیمی، توسعه مسیر شغلی، استعدادیابی و پرورش و موارد مشابه در سازمان‌ها بکار می‌رود. این ابزار ۴ گروه متناقض را بصورت دو به دو با یکدیگر مقایسه نموده تا تیپ شخصیتی مورد نظر استخراج گردد.

تعریف DISC مدل DiSC براساس مطالعه روان شناسی کارل یونگ Carl Jung و ویلیام مولتون مارستن William Moulton Marston به وجود آمده است. با توجه به فعالیت هایی که بیل بانستتر Bill Bonnstetter در جهت پیشرفت، توسعه و اعتبار بخشی مدل فوق نموده است و به عنوان یکی از مدل های برتر در دنیا شناخته شده است و در اکثر شرکت ها و سازمانهای طراز اول جهانی مورد استفاده قرار می گیرد ، این مدل کاربردهای زیادی دارد از جمله : ارتباطات ، کار تیمی ، فروش و ارتباط با مشتری ، استخدام ، ارتباطات خانوادگی ، ورزش ، مدیریت و رهبری.
در این مدل چهار تیپ شخصیتی بارز داریم که به تیپ شخصیتی D,I,S,C معروف می باشد که هر کدام از این حروف مخفف یک کلمه انگلیسی می باشند.

تعریف PDAابزاری است که مشخصه های رفتاری و توانایی های یک فرد را بررسی و تجزیه و تحلیل کرده و نقاط قوت و زمینه های پیشرفت او را مشخص می کند. ما را قادر می سازد که با توجه به رفتار افراد جایگاه شغلی و تحصیلی مناسبی را برای افراد تعیین و ”مطالعات سازگاری“ بین فرد و موقعیت تعیین شده انجام دهیم. به صورت آنلاین انجام می شود و نتایج در اسرع وقت اعلام می گردد. گزارشی کامل شامل گزارشهای مکتوب و نمودارهایی برای پشتیبانی از یک فرآیند انتخاب بالقوه و توسعه سرمایه های انسانی ارایه میدهد

مقدمه:

سیستم رضایت مشتری و رسیدگی به شکایت مشتری می‌تواند بعنوان یک ابزار کارا و موثر جهت بازاریابی و فروش موثر خدمات شما محسوب گردد. این سیستم به هریک از سوال‌هایی که در ادامه آمده است، پاسخ می دهد.

  • سطح رضایت مشتریان شما در سال گذشته به چه میزان بوده است؟
  • مشتریان شما به کدام خدمات شما، بیشترین وفاداری را دارند؟
  • آیا مهم‌ترین نیازهای مشتریان خود را شناسایی نموده‌اید؟
  • آیا می‌دانید کدام‌یک از خدمات ارایه شده توسط سازمان شما، بیشترین رضایت و کمترین شکایت را داشته است؟
  • آیا از نظرات مشتریان خود در جهت ارایه خدمات جدید استفاده نموده‌اید؟
  • کدام‌یک از خدمات ارایه‌شده توسط شما، موجب توسعه برند سازمان شما شده است؟
  • آیا رسیدگی موثر به شکایات مشتریان شما، موجب دلبستگی و وفاداری مشتریان شما شده است؟
  • آیا می‌دانید که بهترین خاطره و تجربه مشتریان ازشرکت شما چه چیزی می‌باشد؟

رویکرد سازمان :

جهت درک دقیقی از خواسته‌ها و انتظارات مشتریان و همچنین بررسی دقیق‌تری از ابعاد خدمات ارایه شده توسط سازمان‌ها، باید یک سیستم توام رضایت مشتری و رسیدگی به شکایت مشتری کارا و اثربخشی مستقر نمود. این سیستم باید پاسخگوی مسایل و چالش‌های ذیل باشد.

  • هریک از سازمان‌ها می‌بایست مدل اختصاصی خود را در حوزه مشتری مداری داشته باشند. بنحوی که دو مهدکودک مشابه، دو دفتر خدمات گردشگری و موارد مشابه دارای سیستم رضایت مشتری یکسانی نمی‌باشند (بدلیل نوع محصولات و خدمات متفاوت)
  • خواسته‌ها و انتظارات مشتریان را در بازه‌های زمانی مختلف شناسایی و اندازه‌گیری نماید.
  • اولویت‌های مشتریان را شناسایی نموده و برای تحقق آن‌ها، برنامه مشخص و مدونی طراحی نماید
  • اهداف و برنامه‌های عملیاتی سازمان خود را در حوزه مشتری‌مداری تدوین کند.
  • شکایات مشتریان را دسته‌بندی نموده و برای هریک از آن‌‌ها راهکارهایی را ارایه دهد.
  • برای هرگونه از شکایات مشتری از خدمات ارایه شده سازمان، راه‌حل‌هایی موثری را ارایه دهد.

مقدمه :

رقابت، تغییر، مشتری و فناوری از جمله چالش‌های دایمی سازمان‌های امروزی می‌باشند. سازمان‌ها در پاسخگویی به این چالش‌ها نیازمند بازنگری در راهبردها، استراتژی‌ها، ساختارها، فرایندها و منابع انسانی خود می‌باشند. بی‌شک در این میان مهم‌ترین نقش را منابع انسانی کارا، موثر و ارزش‌آفرین ایفا می‌نمایند. اما سوال کلیدی آنست که نقش مدیران و سرپرستان در توسعه فردی خود و کارکنان زیرمجموعه‌ خود چگونه می‌بایست تعریف گردد؟ برای پاسخگویی به نقش مدیران و سرپرستان می‌توان به شواهد آماری زیر توجه نمود

  • مدیران و سرپرستان الگوی رفتاری و عملکردی کارکنان خود می‌باشند.
  • مدیران و سرپرستان الگوی یاددهی و یادگیری کارکنان خود می‌باشند.
  • در آخرین پیمایش گالوپ، کارکنان اظهار نموده‌اند که حاضرند حقوق و مزایایی کمتری را دریافت نمایند اما با یک مدیر فاقد شایستگی کار نکنند.
  • در سال ۲۰۱۴ مشخص گردید که ۲۹ درصد از کارکنان با تمام وجود کار می‌کنند. دومین علت طلاق عاطفی کارکنان در شرکت‌ها، نحوه ارتباط و تعامل با مدیر مستقیم خود می‌باشد.
  • ۶۰ درصد از کارکنان اظهار می‌نمایند که نزد مدیرشان نامریی می‌باشند.
  • ۷۰ درصد از کارکنان اظهار می‌کنند که هیچگونه بازخوردی در خصوص رفتارها و عملکردشان از مدیرشان دریافت نمی‌کنند.
  • تعدادی از کارکنان اظهار می‌کنند که مدیرانشان کارها را پیچیده‌تر نموده‌اند
  • کم‌اثربخش ترین روش یادگیری در شرکت‌های کلاس جهانی، برگزاری دوره‌های رسمی خاصه برای مدیران است.

آمارهای فوق بیانگر آنست که نقش مدیران و سرپرستان در توسعه کارکنان خود بسیار کلیدی می‌باشد. اما سوال کلیدی آنست که چگونه می‌توان مدیران را توسعه داد و برای این نقش‌های کلیدی پرورش داد؟

رویکرد سازمان :

طرح توسعه مدیران حاصل تجربیات متعدد مدیران و مشاورین سازمان مدیریت صنعتی و بررسی الگوی توسعه مدیران در شرکت‌های کلاس جهانی می‌باشد. فلسفه این طرح، توسعه مدیران مساوی توانمندی کارکنان و توسعه سازمانی است. این طرح به ارزیابی ابعاد گوناگون شایستگی مدیران می‌پردازد. مولفه‌های اصلی این طرح عبارتند از :

  • اهداف و استراتژی‌های سازمان/ واحد سازمانی
  • مدل شایستگی مدیران شرکت
  • ارایه آموزش‌های مهارتی مستمر در سطوح پایه‌ای و مهارتی
  • ارایه تمرین‌های موردی متعدد در خصوص مسایل کلیدی شرکت
  • بکارگیری رویکرد منتورینگ و مربی‌گری در جلسات و گفتمان‌های دوسویه
  • روانشناسی رفتارهای مدیران
  • روش‌های ارایه بازخورد و تدوین برنامه‌های توسعه فردی
  • نظارت مستمر بر رفتارها و عملکردهای مدیران در یک بازه زمانی مشخص

پست مستقیم چیست؟

یکی از مطمئن ترین راه های ارتباطی بشر از ابتدا تا اکنون پست بوده است. بعد از بهبود سرعت شبکه پست و افزایش قابلیت اعتماد، همیشه نامه در گوشه ذهن بشر به عنوان یک راه ارتباطی موثر جای گرفته است. درواقع، بعد از ارتباط رو در رو، پست نامه موثرترین ابزار در ارتباط یک به یک محسوب می شود. سامانه یاپُست با همکاری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه اندازی سرویس پست مستقیم الکترونیکی و بازاریابی مستقیم نموده است. این سرویس با دسترسی به آمار و اطلاعات بیش از ۹۸,۰۰۰ نقطه جغرافیایی به تفکیک مشاغل و اصناف مختلف و خانوار بر این تصمیم است تا نیازمندی های بازاریابی مستقیم صنایع و افراد را برطرف سازد.

تعریف علمی پست مستقیم

حلقه اتصال تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات با مصرف کنندگان و مشتریان خاص است. این سرویس به فعالین حوزه کسب و کار و خدمات اجازه می دهد تا با مخاطبان اصلی خود به طور مستقیم ارتباط برقرار نمایند. پست مستقیم یک رسانه تبلیغاتی است که اساس آن را بانک های اطلاعاتی اماکن و مشاغل عمومی ، دولتی و خصوصی تشکیل می دهند ( شامل آدرس سازمان ها، شرکت های تولیدی و خدماتی به همراه مخاطبان هرکدام ) . این سرویس مرسولاتی را که در قالب خدمات پست مستقیم دریافت می گردند، اعم از پست مستقیم با نشانی و بدون نشانی و پست جواب قبول را شامل می شود و تمامی مراحل قبول سفارش ، چاپ ، پاکت گذاری و توزیع را در برمی گیرد که براساس کدپستی ده رقمی طراحی و اجرا می شود.

نحوه کار پست مستقیم یاپُست

چرخه استفاده از سرویس پست مستقیم به شیوه زیر می باشد و شما به راحتی می توانید با طی کردن مراحل زیر خود را به مخاطبین هدف خود به راحتی و به سادگی تمام معرفی کنید.

انتخاب مخاطب هدف: مخاطبین هدف خود را از بانک اطلاعاتی صدها مشاغل و خانوار کل ایران انتخاب کنید و حتی می توانید بانک اطلاعاتی شخصی و سازمان خود را بارگذاری کنید

انتخاب مناطق: مناطقی که تصمیم دارید بروشور شما در بین مخاطبین هدف شما پخش شود را مشخص کنید. مناطق می تواند شامل کل کشور، استان ها، شهر ها و یا حتی محله ها نیز باشد. سامانه به صورت آنلاین تعداد مخاطب هدف انتخابی شما را در مناطق مورد نظر شما نمایش می دهد و می توانید به سبد انتخابی خود اضافه نمایید.

بارگذاری فایل: فایل بروشور خود را بارگذاری نمایید و نوع سرویس چاپ و چاپخانه مورد نظر خود را از بین تامین کنندگان این حوزه انتخاب کنید.

طراحی و چاپ: ارسال فایل بروشور شما به چاپخانه و پیگیری چاپ درست و دقیق محتوای تبلیغاتی شما توسط یاپست انجام می پذیرد. (در صورت نیاز)

پاکت گذاری و الصاق لیبل: عملیات خرید پاکت، پاکت گذاری تمامی محتوای تبلیغاتی شما، احصای آدرس مخاطبین هدف شما از بانک اطلاعاتی، چاپ لیبل آدرس و الصاق لیبل ها روی پاکت بر عهده سامانه یاپست می باشد.

ارسال محتوا برای مخاطبین هدف: سامانه یاپست پاکات آماده شده برای شهر ها و استان های مختلف را دسته بندی می کند و به مناطق مختلف در ایران ارسال می کند تا با همکاری شرکت ملی پست ارسال و تحویل مخاطبان گردد.

توجه داشته باشید که تمامی این مراحل طی یک هفته انجام می پذیرد.

موارد استفاده از پست مستقیم

بازاریابی و تبلیغات برای بنگاه های حقیقی و حقوقی

. این سرویس، صاحبان کسب و کار را بر این می دارد که بروشور، کاتالوگ و متاع تبلیغاتی خود را به مخاطبین هدف مورد نظر خود ارسال نمایند. در این صورت شما بدون نیاز به داشتن لیست افراد و اطلاعات بازار هدف و با استفاده از بانک اطلاعاتی سامانه یاپست فقط کافیست مخاطبین هدف خود را از بانک اطلاعات مشاغل و خانوار سراسر ایران در یاپست انتخاب کنید و سامانه مذکور کاتالوگ شما را به دست افراد مورد نظر خواهد رساند. در نتیجه، کاتالوگ شما دقیقا به دست مخاطب شما اعم از افراد حقیقی و حقوقی می رسد که این امر می تواند آن ها را تبدیل به مشتریان بالفعل شما کند.

ابزار روابط عمومی سازمان ها جهت خدمات پیشخوانی

اولین سامانه پست مستقیم الکترونیکی با هدف ارتباط اثربخش و مستقیم روابط عمومی سازمان ها با مردم و طرف های تجاری خود با نام تجاری “یاپُست” و با همکاری شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران توسط شرکت دانش بنیان پیک فرزانه پویان مستقر در پارک علم و فناوری فارس در قالب یک پروژه عظیم ملی و بین المللی (برای اولین بار در آسیا) راه اندازی گردیده است.

این سامانه با هدف بازاریابی و ارتباط مستقیم سازمان ها و شرکت ها با مخاطبین هدف خود راه اندازی شده است که با دسترسی به بانک اطلاعاتی شرکت ملی پُست ایران با بالغ بر ۴۸ میلیون رکورد اطلاعاتی مشاغل و خانوار، می تواند بهترین بستر برای معرفی خدمات و کالا به مخاطبین هدف و مصرف کنندگان باشد. پست مستقیم به عنوان موثرترین ابزار برای روابط عمومی سازمان ها جهت ارائه خدمات پیش خوانی دولت به مردم در کشورهای توسعه یافته محسوب شده و بالاترین اثربخشی و بازخورد را در بین رسانه های ارتباطی و تبلیغاتی در این کشورها دارا می باشد. این سامانه تمامی زنجیره برقراری ارتباط با مخاطبین هدف اعم از انتخاب مخاطبین هدف (از بانک اطلاعاتی شرکت ملی پُست و یا از بانک اطلاعاتی خصوصی سازمان)، طراحی و یا بارگذاری محتوای تبلیغاتی، چاپ محتوا، پاکت گذاری، لیبل آدرس زدن، توزیع و رهگیری را کاملا مکانیزه و غیر حضوری انجام می دهد و می تواند فرایندهای روابط عمومی سازمان ها را بالغ بر ۲۰۰ درصد سریعتر و البته بسیار اقتصادی تر انجام دهد.

این سامانه به موازات اهداف فوق و با هدف ارتقای شاخص توسعه یافتگی کشور، تلاش می کند تا با ارتقای سرانه مرسولات پستی در کشور (که یکی از ۱۹ شاخص توسعه یافتگی کشورها محسوب می شود) بتواند رتبه ایران را در این عرصه به طرز چشمگیری افزایش دهد. خواهشمند است ضمن بررسی و در صورت امکان و صلاحدید مساعدت فرمایید تا زمینه ارائه این خدمت ارزشمند به آن سازمان محترم فراهم گردد.

ابزار تبلیغات برای انتخابات اصناف

با توجه به بانک اطلاعات مشاغل و خانوار سراسر ایران در سامانه یاپُست، کاندیداهای انتخابات اصناف به راحتی می توانند مطالب و محتوای تبلیغاتی و معرفی خود را به اعضای آن صنف در منطقه مورد نظر خود ارسال نمایند.

دنبال من بیا، به من تکیه کن، دوستانت را خبر کن

“افراد مشابه محصولات مشابه می خرند” این جمله پایه و اساس دستور کار (MGM) “مشتری، مشتری می آورد” است. مشتریان فعلی مشتاق هستند که محصولات شما را به دیگران برای داشتن منافع و مزایای مشترک معرفی کنند. دستور کار MGM شما را به سوی بهبود موثرتر در ارائه محصولات متنوع تر سوق می دهد.

مطالعات روی پست مستقیم در جهان نشان می دهد که این سرویس یک ابزار ایده آل برای جذب مشتریان جدید برای یک برند است (اکتساب). بانک ها، مخابرات و کارخانه های ماشین غالبا از پست نامه برای اعلان سرویس های جدید، مدل ها و محصولات جدید استفاده می کنند. نتیجه این کار باعث می شود که طیف مشتریان بالقوه خود را بهتر بشناسند که برای مثال با استفاده از پست مستقیم سرویس خاصی را به مشتریان خوش حساب خود معرفی می کنند و با گرفتن بازخورد از آن ها و تحلیل بازخورد ها به آن ها کمک می کند که بهترین طیف کاربران را برای سرویس خود انتخاب کنند.

بیشتر کمپانی ها در جهان از پست مستقیم برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان فعلیشان استفاده می کنند (نگهداری). ارتباط برند به وسیله پست نامه با مشتریان یکی از موثرترین ابزارها برای تولید فضای وفاداری به برند است. برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری نباید چشم انداز اینکه مشتریان محصولات را به صورت تصادفی بخرند، باشد بلکه باید رویکرد این که مردم می تواند مشتاق به ادامه خرید محصولات و سرویس ها باشند، باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات یاپست با شماره ۳۲۲۸۴۰۴۷ و یا ۰۹۳۸۰۰۴۱۰۰۷ تماس حاصل فرمائید.

تنها نمایندگی موسسه CIW در جنوب ایران